Hemma!!

HEMMA!! Så skööönt!!
Alltid skönt att komma hem tycker jag, sova i sin egen säng! :D
Veckan uppe i E.tuna har varit mkt bra, dock hann jag inte med allt jag ville.. Men hann med mkt för det! :D
Dopet gick jätte bra, Kenyn sa inte ett ljud i kyrkan och var mkt glad på festen efter! :D
Fick fina presenter med:D Plus att Kenny har för första gången badat i badkar vilket var jätte kul!

Vi åkte till kolmården jag och David på hemresan, själva. Första gången jag är ifrån Kenny en hel dag, sova fick han inte göra där för mig så vi hämtade upp han på kvällen när vi kom hem! :D
Men var skönt att få lite ensam tid med min babe med, Kenny tar ju mest uppmärksamhet hela tiden, så sådant här behövs mera av!

har även klippt mig, blev inge bra alls!! Uscha, men men håret växer ut.. Förstår inte folk som är så nojiga för sitt hår..

Sista veckan kvar av Davids semester nu med, så vi får se vad vi ska hitta på! Tycker alla pengar gick åt i E-tuna för där handlades det och hade skojigt för pengar =)

Idag när vi vaknade så testade vi sittdelen på vagnen med när vi gick ut, Kenny trivdes mkt bra, hade självklart sittdelen på liggnivå så. Jag tycker det känns mkt tidigt för han att sitta så i den, men han vill ju alltid upp, han tränar sittupps flera gånger om dagen =)
Så gick vi iallfall till Statoil och hämtade BUMBOON! Den satt han i och har det mkt skoj, i korta perioder..
Tror även tänder är på väg nu, mkt grinig är han, och vill att jag ska sitta och klia han i munnen hela tiden. Det är vad jag får göra nu tills han somnar typ..

Nu blir det säng, för imorron blir det vårdcentralen med Kenny och kolla hans öra! Han sliter och drar i dem stackars öronen så det börjar blöda bakom örat! Inte bra inte bra..

Natti natti!

Jo förresten, Igår blev Kenny 5 MÅNADER!











Kommentarer
Postat av: Veronica

Är det ni på bilden? Så fina :)

Oj vad han växer, stora killen. Och det såg ut som ni badade ihop? Så mysigt :) Vi har inget badkar så sådant får man passa på när man är hos mamma.



Vad tycker han om gåstolen då? De kanske är lite för små för dem.. Nim orkar inte sitta i den sålänge.. sen får man passa sig också så de inte börjar trippa på tå. Vilket är vanligt med sådana, då kan de få problem att gå sen.. så man ska nog vara varsam med användningen av dem.



Sov gott sen :)

2010-07-27 @ 22:02:11
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

söta bilder :)

bullarna vart lite torra :P

2010-07-28 @ 06:36:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Karina

Visst har hon blivit stor :D älskar tofsar men hon drar ju ut som så fort jag tittar bort busungen så brukar få skynda mig att ta kort haha.



Stackars Kenny och hans öron :( vad kan dom göra åt det? Dom sticker väll ut så härligt att han bara måste leka med dom :) hihi.

2010-07-28 @ 13:50:51
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken liten sötnos!!

Hemma är alltid bäst, så är det ju :-)



Han var 75 lång vid 8 månader. Har 80 i bodys men eftersom han är en spinkis räcker 74 på tröjor, annars blir dom för vida på honom!



Kram

2010-07-31 @ 14:12:51
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback