Jaa.. jag är lat..

Funkar inte skriva blogg på D.s dator.. och orkar inte sätta igång min! Tycker man har så mkt annat för sig på kvällarna! Var länge sedan jag satt vid en dator en hel kväll.. och kan säga att jag inte saknar det! Man har fått ett liv utan dator! :D
Sitter endå typ bara på tradera och lite roliga sidor.. Annars gör man inte så mkt! =)

Annars så har vi fått vår soffa! Så nu är mattan, soffan o soffbordet uppe! har tillomed julpyntat! Passade på att göra det när man väntade på soffan :D
Vi har även målat om datorbordet i vitt.. mkt nöjd!

 

Det snöar här! Så sjukt skönt att slippa regnet, har regnat typ 3 dagar i sträck.. Man känner sig fast hemma då!
Tycker det tar på krafterna att vara hemma en hel dag! Man vill ut, ut och andas in härlig luft!

I helgen kommer D.s föräldrar, då ska jag bjuda på langos på fredagen! Det är sååå gott...!! Men risken är väl att man tröttnar på det snart! Lr.. Jag vet inte, kanske är för gott att tröttna på ? :D

Kenny har typ fått magsjuka.. jag HOPPAS verkligen jag inte får det!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Huuu vem har sagt att jag kollat på idol, nej nej, bara på Jay efteråt ;)

2010-11-23 @ 19:45:36
URL: http://nitton10088.blogspot.com
Postat av: Maria

sjukt söt han är sonen din =) Roligt att du har ett liv, jag tycker inte att jag hinner med mitt samtidigt som man inte har annat än tid ;)

2010-12-31 @ 00:25:09
URL: http://stulen.blogg.segg.se
Postat av: Evelina

I början kunde jag börja gråta för att det var så jobbigt när han inte åt, men i det stora hela har jag inte gjort nån stor grej av det. Alltså han får inte märka att jag tycker det är jobbigt. Ibland har han hoppat över lunch och middag helt men då får det gå en stund innan jag erbjuder nåt annat. Han får absolut inte annan mat på bordet direkt, alltså att han kan välja.

För E har det gått i perioder och ibland är det värre men shit vad man uppskattar när de äter sen då :-).

Håll ut, det går över förr eller senare! Så länge han äter välling och liksom småäter över hela dagen är det lugnt. Är det inte det kommer det ju synas på vågen sen. Ett tips är att låta honom äta i farten! Alltså ge honom nåt han tycker om och så får han äta det under tiden han leker, eller att du stoppar in då och då i munnen.



Kram!

2011-02-08 @ 13:43:09
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sanna

TINA UPPDATERING! =)

2011-02-16 @ 08:08:50
URL: http://nitton10088.blogspot.com
Postat av: Jennie

Sicken liten goding :)

2012-01-23 @ 08:20:23
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback