JajajaJA!

Bloggtorka? Njea... Har nog mest inte haft tid lr lust faktiskt :P
Har perioder då jag vill skriva och läsa bloggar, sen kan det ta tid innan man börjar igen :P
Sen när jag har haft lust att blogga så har det inte gått! Varit fel på sidan! Så börjde göra en ny blogg, men då funkade denna igen xD

Vad har hänt här då?..
Jo.. Vi var på farsdag och köpte ny soffa, soffbord och matta! :D
Var igentligen sagt att vi skulle kolla annan lgh, men vi har nu sagt att vi ska bo kvar pga att man kan ju spara mer då, när det är hus time =)
Så har lite planer hur lgh kommer se ut sen, men det kostar ju.. Kan ingen bara ge mig pengar :P

Var idag inne med Kenny på barnklinken, det var inget fel med honom, dock äter han ju nu som vanligt! Lr ja, rätt så.. Han ville att vi skulle testa med mjölkprodukter en vecka nu, sen en vecka utan så ser vi om han reagerar på mjölk.. För Kenny är pain in the ass om nätterna om man säger så :P Bara till o le för det! Tur han är så äckligt söt :P

kort.. nya kort..har mest filmat.. har tagit lite kort.. men tror inte dem ligger på denna dator :P


Pussa nallen

Morrongos! Bara jag som inte reagerade på blixten :P



Kommentarer
Postat av: Sara- Alicias & Manfreds mamma

Stora killen!

Med oss är det sådär just nu, Alicia spydde ner våran säng för 1 timma sedan :(

Hur är det med er?

kram!

2010-11-18 @ 05:14:28
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Fröken M

han är ju för söt !! Hoppas ni får en super mysig dag :)

2010-11-18 @ 09:06:55
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Hej gumman, ja det är bättre med Neo nu, han äter pencelin och det har redan börjat verka :)



Jajjemen 26e februari! Bästa dagen ;)



Jag har köpt den flaskan med handtag på babyland, men vet att det finns på typ lite större mataffärer som coop forum eller ica maxi, kanske willys också.



Det går inte att köpa separata handtag utan jag köpte hela flaskan så, det är egentligen en såndär 'non-spill' napp på flaskan men jag bytte till en vanlig napp ;)



Vilken fiiin body kenny har, jag är helt såld på stjärnor! Puss

2010-11-18 @ 12:15:06
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: natasha

så fina bilder :) sötnos ni har! ja verkligen haha vet inte alls vad jag ska skriva och orkar inte för det mesta. och ibland vill man men så blir man nollad när man sitter framför datan haha!!

2010-11-18 @ 16:02:28
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack vi mår bara fin fint. Och ni? :)



Vilka härliga bilder du lagt upp!



Och vad skönt att allt var bra med Kenny! :)



Kramis

2010-11-18 @ 22:09:18
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback