Kväller..

*gäsp* känns som man är uppe på övertid..

Idag var vi på ÖF och sjöng lite, Kenny var övertrött.. Så var bara sång sen hem typ..
Var sedan på BVC och kollade hans vikt, han äter ju så dåligt, men det var inget fel på det..
Dem ville jag skulle ringa vårdcentralen imorron på morronen, så det får jag göra.
Något är det, men vet inte vad.. Hoppas man hittar det..
Så just nu får man försöka tvinga i han välling hela dagarna.. Suck..

Man märker nu på kvällarna att han INTE vill sova i SIN säng, vill sova breve mamma o pappa, det är mysigt, men innan sov han jätte bra i sin säng, men det kommer väl! Envisa lille unge..!

Även morfas begravning idag, jag var inte där, skulle blivit för jobbigt för Kenny att åka 80 mil på 2dagar.. Ska upp i vinter sedan, får gå till kyrkogården då..
Morfar dog för 2 veckor sedan, och innan dess dog precis hans mamma, han blev bara 69 år.. hjärtattack, hemskt!
Man står hjälplös när man ser sin egen mamma så ledsen med, sin mormor och sina syskonen, jag är väl den starka..
Mina känslor kommer alltid senare, och lite då o då. Har jag nog fått från pappa. Men jag har inte förståt att morfar har dött än, men kommer nog göra det när jag träffar mormor..

Nehe nu blir det sängen och tänka på annat!!


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: haha :) om vi får en pojke någon gång så blir det en Ozzy med troligtvis, tydligen vanligt hundnamn :P

2010-10-20 @ 22:44:15
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Alexandra

okok =) ... elias har inte sovit en enda natt i sin säng... varje gång vi lägger ner honom i hans säng så vaknar han! Vi har verkligen förssökt med allt.Så nu har vi mer eller mindre gett upp! Hehe

2010-10-21 @ 06:50:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jannie

Stackars er!Fruktansvärt med dödsfall...



Ja men då fattar jag.Hörde fktiskt tom att det skulle komma snö på eran sida.Här är det iaf frost idag.

Va skönt att det gick så bra på bvc!håller tummarna för bra reultat idag med då.Så majskrokar o välling är Kennys favoriter?hi hi hi Go han är!

2010-10-21 @ 07:24:01
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Alexandra Stern

Hej igen. Du behöver inte oroa dig tror jag om maten barn äter när dem vill man behöver inte tvinga dem det kan få konsekvenser av det istället sen.. Men ni kan ju kolla upp det om ni är för oroliga, men liksom han är ju sjuk med så vem vill äta när man är sjuk liksom knappt att man vill göra det själv då ju... O sovandet det är bara o lägga han o låta han gråta lite o sen vänjer han om sig... Låter grymt kanske men det är så det funkar.. Kolla på Nanny el nåt sånt program så ser du hur man kan göra. O jag beklagar sorgen! Kram Ha det gott!

2010-10-21 @ 20:25:23
Postat av: natasha

inte tänder på g? :)

2010-10-24 @ 21:33:31
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback