Onsdag!

Idag har vi inte gjort så mkt! Var nere hos mamma en stund och då kom även Pernilla med Kennys kompis Saga, så dem har lekt lite!
har lite ångest att man inte har gått något idag! Men tog igen det genom att storstäda nyss känns det som:P
Imorron kommer D:s föräldrar hit.. Dem kom ner igår, men hälsar på här imorron! Dock kommer jag inte träffa dem så mkt, jag ska TRÄNA! Ucha blä o suck :P Men man måste ta tag i det med.. Se om man kan hålla i att man ska träna 3 olika sorters pass på friskis i veckan..
Ingen bråska att gå ner i vikt, men hade ju varot trevligt att kanske komma in i kläderna man hade innan Kenny kom :P

D. har nu åkt och köpt revben! Han fick lust med det, själv får jag en ramlösa, hehe!

Ikväll är det bonde! Och imorron ska jag in till Kalmar och fika med min bästa HANNA!!! Är för lite man ses, men så är det när man har fullt upp båda två!

Ett kort från Kennys dop kalas i sommras!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilket fint kort på far och son! :) Med oss är det bara bra! Trött bara! ... Ska du göra idag? Kram

2010-10-28 @ 07:03:28
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jannie

Vi var i Kalmar förra sommaren!

Jäkligt mysig stad måsta jag säga.



Vi bor i Kungsbacka.Tre mil söder om Göteborg.Hon jag träffade bor i Mariefred.Så kanske inte riktigt 70 mil.Men inte långt i från...ha ha ha

Visst är kärran en riktig skönhet?!

Jäklar vad jag garva när jag fick syn på den!

Hoppas du får en härlig dag idag!Kramar

2010-10-28 @ 10:24:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Va fin han är lilla Kenny!



Haha jasså, ja det blir ett himla liv varje gång man spänner fast han i sin bilstol, hoppas han vänjer sig nångång.. :P



Kryper Kenny ännu?

Kramar

2010-10-28 @ 12:54:06
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 25

Äsch då, man måste inte göra massa saker varje dag. Man får ta det lite lugnt ibland också!

2010-10-28 @ 17:58:26
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback