Onsdag!

D tog med K till mormor på morronen, så man kunde få vila ut, vilket man inte gjorde! Sikken natt, hatar verkligen att skyhög feber om nätterna, trodde man skulle drunkna i svett och dregel, hatar verkligen att vara sjuk , sen halsen med! Man låter ju som en 90 åring när man väl får fram ett ord! Annars går man dubbevikt när man ska svälja, ucha!

Idag när jag väckte K så satte vi oss i soffan, där somnade han om i min famn! Mitt liv<3  Sista han gjorde det var dagen innan han fyllde 1 år! Så det var ett tag sedan, sen har han sagt ajaj och pekar på min hals.. Sötnos, tror han både ser och hör det, igår kväll ville han bara ligg o mysa med mamma, och igår var jag inte mkt till världen, var nog bara uppe när jag skulle på toa, eller byta ställe att ligga på , så där gick man med sitt täcke!



Nu sitter vi o titta lite på tv och  K äter lite kexchoklad han fick av Oma! = Gammel mormor..
Och jag köpte upp fyra olika paket med glass! Åt glass igår och var så otroligt skönt för halsen!

Imorron blir det jobb, vilket jag hoppas jag orkar, är en kort dag sen ska jag till vårdcentralen, dem frågade idag när jag pratade med dem om jag hade tittat ner i min hals.. Man bara mm.. för man brukar ju göra det menar jag, men det hade jag faktiskt gjort! Såg inte roligt ut, svullet med vit, gula prickar så är nog en ordentlig halsfluss med öroniflamation man har fått! Men men!

Snart är det jul! Sitter o tittar på min underbara gran!!


ha en trevlig kväll! Jag o sambon ska nog spela scence it på Xboxet idag igen! Står 2-1 till han! Han har sådan tur dock!

 


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

samma här jag är också sjuk men börjar bli lite bättre. krya på dig får jag säga,

jag måste bli av med min nedrans hosta ska på magnetkamera röntgen på tisdag då vill jag vara frisk när man ska ligga stilla i ett trångt utrymme mer än 1 timme och kliar det i halsen kommer jag nog få panik svårt o ligga o hosta.

jag är inte klar med julbestyren men har ju börjat med och frysa in köttbullar och göra kålrotslåda och sånt sopm går att frysa.

lussebullar peppisar och allt är klar bakat.

men lite julklappar återstår. kraaam

2011-12-07 @ 16:13:28
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar: Tack så jättemycket!! Vi är nöjda med vår skapelse.. ;)

Trist att vara sjuk.. Du får krya på dig..

2011-12-07 @ 16:25:42
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Ett tal mellan 1-500... Vilket tänker vi på?



Gissa och ta chansen att vinna en länkning!

2011-12-07 @ 17:22:58
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Haha ibland är man liiite för snabb när man svara & så är man tankspridd o glömmer bort hälften.hehe...söt kille!Hoppas ni har haft en bra dag,nu skall jag chilla med en bok;)

2011-12-07 @ 19:45:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

oki vad skoj tyckte jag kände igen dig.

har så ont i ryggen sen hur många år tebax som helst men nu kan jag inte vända mig i sängen när jag legat ner i 10minuter. så nu blir det röntgen allafall, hugger och jag får ryggskott och massa skit hela tiden.

släkten frågade ,mig också om dom skulle ta med något jag sa nej lättast att jag fixar maten hehe då vet jag ju också att allt blir bra men jag kommer ha fullt upp därför jag börjat lite i tid.

nu ska jag kolla på bonde söker fru, sen blir det lite kvällsmat.

kraaams

2011-12-07 @ 20:17:37
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja snö är verkligen underbart =) Allt bra med dig?

2011-12-07 @ 20:59:50
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Kika mina bokrecensioner till höger i bloggen så ser du,eller min kategori;)

2011-12-08 @ 11:32:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback