Sjuk!!

Ja det här med att blogga, känns som man inte har tid, men idag har jag bara legat ner typ hela dagen! jobbade på morronen med feber, kom hem o då bröt det! Fy vad jag har mått dåligt, nu orkar jag iallafall sitta upp en liten stund...

Men nog om det.. Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så kan man ju ha missat mkt.. Vilket jag inte orkar dra upp allt! Men här kommer lite punkter..!!

- Vi har ny lgh!
- Jag har fått fast jobb! Den 5/12! Deltid bara, men det är fast! ( dock inte kul att börja vara sjuk, men chefen är underbart och hoppar in åt mig)
- Kenny är snart 2 år! Snacka om att tiden går fort! Dock är han en liten pojke som åker på allt, så han är ofta sjuk, men då kanske han slipper det när han blir stor!
- Detta året ska vi ha jul hemma hos oss! Vi blir väl 13 personer, det kommer bli mkt mysigt!
- Svärföräldrarna flyttar ner hit från Eskilstuna nu den 9/12 och min mormor flyttade ner för ett tag sedan!
- Min mamma har gift sig! Var en underbar dag! Dem skulle ha en 'grillfest' på öland, så många visste inte om det!
- Vi har ny bil, som vi har lagt ut sådär 20 000 på snart! Lureriskit bil! men men så är det med impulsivköp, vilket vi verkar vara duktiga på!
- Har blivit blåst på tradera!
- Skaffat systemkamera! ( på tiden )
- Och det viktigaste, vi har börjat prata om ett syskon till Kenny..

Detta var lite som bara har hänt på senaste tiden..
Så hur är det med er? Eftersom det var så länge sedan så har jag nog inte så många som följer denna längre:P

ha en bra kväll! Här blir det snart att sova, igen..!



Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Nej den som designat min blogg ser du till höger i min blogg;)Kul att du kikade in,välkommen igen vettja!

2011-12-06 @ 20:02:01
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

haha ah sittpuffen jag vet inte vad jag tänkte på.mohahaha nej det står i texten vem som gjort den;)

2011-12-06 @ 20:02:35
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Nicole

jag kommer följa dig! Så kul o höra hur ni mår o vad ni gör! Så skriv på. Kram kram o Krya på dig.

2011-12-06 @ 20:03:00
Postat av: Malin

Åh vad kul att ni planerar syskon :-) all lycka till er.

2011-12-06 @ 20:26:08
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Ja här kom det säkert en decimeter bara inatt :)

2011-12-06 @ 21:06:07
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

givetvis gör jag det.

hur är allt med dig ikväll? här har det skumbadats fikats och nu ska sonen nattas kraam

2011-12-06 @ 21:27:14
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback