Sjukskriven?!?!

Man fick skäll av vårventralen idag.. För jag hade jobbat..
Jobbade ju bara dock till 9 för hade tid då. Visade sig att jag hade en väldigt kraftig
halsfluss!! Yay! not...
Så bli pencilin.. Sen frågade han mig om jag hade barn, - Ja.. Och det betyder att jag
inte ska pussa på han eller ha han för nära, för jag smittas väldigt mkt just nu.
Så sambon blir utan pussar han med, detta suger..!

Jobbat en dag och sen ska man vara hemma, han ville dock i 10 dagar, men sa till chefen
att jag slutar smitta runt tisdag onsdag, så vi skulle höras då! Hoppasman mår bättre då!
Idag kan jag ju prata iallafall i korta stunder!
Så Kenny får ju vara hemma från dagis nu med mig då! ( risken är ju stor att han blir
smittad, men men, thats the rules )

Efter varit på apoteket blev det en runda till moffa! Han bjöd på lunch! Sen drog vi till bobo
(mormor ) och födrev någon timme eller två, är man inte pigg så är det rätt skönt att kunna
få avlasting från vår älskade speedade son!

Imorron flyttar sambons föräldrar ner! Man får väl se när resten av hans familj flyttar ner med :p

Förresten, har börjat skriva några rader på en bok.. Får se hur länge der håller i sig.. :P

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Angel

Hehe tack! Är rätt nöjd med att det är som mest spelade faktiskt ;)

2011-12-08 @ 18:34:45
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

hoppas kan man alltid men tror det är ett diskbrock går ner i benen också som ishias , runt höfter och allt.

får se vad dom säger.

nu ska jag ha godis kväll kraaam

2011-12-08 @ 18:41:29
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg, händer idag då ?:)

2011-12-09 @ 00:35:39
URL: http://amandayouseff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback