FREDAG!

Helg! Äntligen! En usel vecka på sovfronten måste jag säga! Kenny sover knäppt! Jag vaknar av allt! Lillebror i magen håller på för fullt, halsbränna av att ligga ner.. Jaa mkt finns det att klaga på! Men jag klarar mig genom dagen med smärta och att vara vaken! =)
Förmiddagen blev med Sanna o barnen på ÖF.. Var länge sedan man var där! Men alltid lika hrligt att umågs med Sanna några timmar! Eftermiddagen blev det handla o bakade bröd, sen kom svärföräldrarna som även skulle ha lite tacos på kvällen!
kenny somnade halv tre en stund på dagen, vilket igentligen är försent och han brukar inte vila, men okej för det är helg ;)
 
Imorron är det barnens dag här! Sen blir det nog en tripp iväg!
 
Ha en bra helg ;D
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hur gammal är han då? :D

Svar: min son är 2.5 ;) Fyller i feb =)
Tina

2012-08-26 @ 10:03:30
URL: http://frokenkalmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback