Jag VET!

.. Nu var det ett tag sedan.. igen.. säger att jag ska börja igen, så denna gången säger jag inget!
Då kanske man börjar skriva igen?!..

Vecka 30+5 idag... :D Tiden går riktigt riktigt fort!
Dock är det sjukgymnas imorron, under denna graviditet har min ena underarm varit bortdomnad, så får se hur man ska börja träna den!

Kenny började dagis idag igen efter sådär 7 veckor.. Inte en tår, men han sa älska dig o vinkade till mig när han gick, underbart vad han är go! Trotsig men underbar! Ett liv utan honom vill jag inte ha!
Och snart får han sin lillebror! LÄNGTAR!
Har allt klart redan till den lille! Den enda som är kvar är blöjor,väntar även på ett beställt och betalt babynest!



Mina fina killar en vanlig kväll innan det är dags för att sova!



En magbild i vecka 29 tror jag det var! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja nu ser du till att fortsätta =)

2012-08-15 @ 10:09:33
URL: http://nitton10088.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback