Åter igen!

Nu var det ett tag sedan IGEN! . Vad som har hänt här annars är att jag börjar plugga.. lite strö ämnen, vet verkligen inte vad jag vill jobba med än! Förstår inte hur vissa vet det så tidigt i livet! :P

Kenny fyller snart två år!
Julen har varit, Kenny var rädd för tomten, ingen nsö under julen dock utan den kom igår! Yeay! not, ska det snöa så ska det vara vid julafton! Så är det!

Funderar på att åka till E.tuna en runda i feb,, Vi får se, för nu kommer bilen kosta multum igen att fixa, SKIT BIL!!!! Suck.. lägga pengar där... kul kul.. NOT!

Dags att ta tag i denna morronen! Ha det göttigt!


Min söta peppakaksgubbe!


Kommentarer
Postat av: Angel ☆

hehe ,jag tycker choklad och lakrits tillsammans är jättegott :D

2012-01-23 @ 17:33:28
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback