Tisdag!

Denna dagen består av Matte! Från 10 till 15! Så där extra kul! INTE!
Kenny har börjat med sin förbenade hosta om nätterna igen, men efter lite astma medecin så släppte det, men klängde på mig som en igel hela natten! Mysigt, men jobbigt och varmt!

Idag är Sambon hemma, sjuk.. Vilket jag vet att han inte vill pga att det är redan sjuka på hans jobb.. Men dock inget man kan bestämma ju! :D
Älskar min sambo otroligt mkt! Vet inte vad som har hänt, men sedan jag tog ut spiralen har jag blivit nykär.. En hormonspiral kanske ändrade så mkt på känslorna med? Ja jag vet inte! Men detta är underbart! :D

Nu klä på den lille till dagis! Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kanske har en alldeles egen kock där hemma som kan laga det till dig :) Hihi ..

Underbart attdu känner du blivit nykär igen , hormoner kan göra så hemskt mycket med ens kropp .

Innan jag fick barn hade jag en p-stav med massa hormoner i och de 4 första månaderna med den där helvetesstaven så var jag HELT TOKIG ! :O

2012-01-24 @ 08:47:55
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback