Aj aj aj!

Vet.. jag har glömt.. igen.. eller nee, inte glömt skriva här, men allmänt så är det inte alltid man har lust!
Annars så knallar allt på! Märks att sonen inte är en bebis längre! Mammas gos!
Filmat protjekt till skolan, mohahah säger jag på det, kan bli intressant!

Fått reda på massa hemlisar! Skit jobbigt att det typ bara är jag som vet om dessa! För jag får inte skvallra!! Visst kan jag hålla mig, men endå!!!!! Grahh! Jobbigt ibland! Endel är det mer, jaha, för dem känner man inte så väl, men andra! mmm!! :P

Men nu är det dags att byta blöja här känner jag och sätta igång dagen!
Btw, har fått väcka K på morrnarna nu vid halv 8-8 skit med! Han har ju alltid varit min väckaklocka!


Kommentarer
Postat av: TC

kikar bara in =) Hoppas du haft en bra dag =)

2012-04-04 @ 18:34:56
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback